Friday, November 2, 2012

Sunglass idaman

Hari tu tengok cerita Tersalah Cinta yang dilakonkan oleh Neelofa. Pastu ada satu scene Neelofa pakai sunglass. Lawa!! Mauu!! Maka aku jadikan dia salah satu wishlist. Hurm.

neelofa umrah

neelofa-umrah

kau yang terindah3

pic source : www.perekacerita.com

Cantiknya sunglass!! Mauu!! It must be Ray-Ban kan? Nantila pegi cari. Cari jak dulu. Belinya nantila…kehkeh.

Tapi, tempat Neelofa ambil pic ni is the number one wishlist. Memikirkannya seja boleh bikin nangis. Teringinnnn sangat mau pegi. Tapi, sekarang ni masalah anak-anak tiada jaga :(

Tapi, aku tau halangan-halangan yang ada ni sebab Allah mau tunjuk aku belum layak lagi jadi tetamuNya. Dia suruh aku baiki niat dan diri dulu kan.

Okla.Bye!! Hadiahkan aku sunglass tu ahh…Please. hehe.

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design