Friday, June 22, 2012

My beloved Dhani blowing his birthday cake’s candle.

Assalamualaikum.

Macam-macam plan aku buat untuk birthday Dhani yang pertama ni. Tapi, macam-macam jugala halangannnya. Akhirnya, kami beli kek kecil dan tiup lilin seja di rumah. Heee~ Kesiannya anak Mama.

Walaupun benda ni sudah lama berlalu, sekarang sudah 22 Jun pun, tapi tetap mau post jugak entry ni.

So, content entry ni seterusnya adalah layan gambar sejala :)

DSC_0885Alya dan Abah prepare kek untuk Dhani. Ketawa-ketawa aku nengok pic ni sebab tengok husband aku pakai mask tu. Cute jugala..kikiki. Hee~

 DSC_0889Alya posing dalam gelap dengan excited sebab mau tiup lilin.

 

DSC_0898 DSC_0904 

Dhani muka serius tengok lilin. Then, muka tidak puas hati sebab Alya sudah tiup lilin tu dulu.

 

 DSC_0915 DSC_0927

Bolehla jugak dia tiup sikit-sikit lilin tu. Walaupun tiada yang terpadam, aku dapat rasa jugak angin-anginnya yg keluar dari mulutnya tu.Kehkeh.

 

Selamat Hari Lahir yang pertama Eizz Eirfan Dhani Bin Muslimin. Mama doakan Dhani jadi anak yang mencintai ilmu secinta-cintanya, anak yang lembut hatinya, anak yang sentiasa sihat. Mama berdoa Dhani menjadi seorang ‘doktor’ perubatan Islam bila besar nanti. Kasihan orang kampung kita banyak yang terlibat dengan syirik sebab tiada opsyen untuk berubat selain bomoh. Mama berdoa juga supaya kita direzekikan untuk hidup bersama sampai Mama tua. InsyaAllah. :)

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design