Saturday, December 4, 2010

Im Back!

Suda lama aku ndak berblog...mmg rindula.

Bukannya aku ndak mo update blog, teringin..ada jak idea mo tulis.
Tapi, internet very slow. Sometime laju la..

Plus..keadaan tempat untuk surf ni sangat memenatkan. Tiada meja. Cuma buat atas sofa. Tapi, dalam keadaan yang memenatkan sebab mo ikut line ni kan.. Maksudku, mo jugak kita letak ni laptop di tempat hotspotnya.. Pastu, kena tukar2 tempat mana tempat yang ok sikit. Haih. Cukuo penat la untuk orang mengandung macam aku ni. Sebab belakang ni sakit laa..
kena duduk betul2 selesa baru kurang sakit..
Tapi, sekarang..aku jumpa sudah tempat hotspot yang baru.. Di tempat strategik plak tu..
Dekat dengan kipas n sofa..Aih. susah plak mo explen tempatnya ni. Yang penting..tempat ni boleh buat aku update blog la.. belakang pun kurang sakit sebab ada tempat menyandar yg sesuai..

Plus, hari ni perabot-perabot rumah sudah sampai..So, set meja tulis dapat hari ni. Boleh la berinternet dengan selesa...yeaaaaa..

Hopefully la, hotspot ni mmg betul2 boleh jadi hotspot..bukan hotspot menipu..yg line clearnya macam chipsmore..huhu..

Ok. mo update ni jak dlu..
Daaaaaaaaa.

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design