Friday, December 17, 2010

Sekarang lebih selesa.. :)


Meja tulis ba..hehe..
Aku tunggu betul meja tulis ni..sudah almost a month kami order from kedai perabot ni. Actually, bukan kedai ni yang lambat..Tapi, kompeni yang lang lambat approve. Apa kaitan?
Bukan. Actually, semua perabot-perabot di rumah ni kompeni punya. Kami datang sini, di suruh pilih perabot apa yang kami mau untuk tinggal di rumah ni.
So, lepas order..need approve from HQ. Di situ yang lambat, almost a month baru sampai..
Kami order 5 item...tapi, baru sampai 3.. hem. aku macam suda sabar ni..haih.
Bukan sebab apa, aku memang perlu those perabot..
untuk kekemasan dan keselesaan rumah ba..hehe.
Rumah ni kurang perabot. So, ada lagi barang-barangku yang masih ada di dalam box..hem. nda ada tempat mau letak ba. Benda-benda tu buat aku rimas.. Sebab tu aku beharap cepaattlaa sampai perabot. Ndak mau jugak beli baru perabot, sebab nanti ndak dipakai pulak kan. So, tunggu seja..pindah pun senang, ndak bawak banyak barang.. :D

Paling aku mau ialah tu bedroom set n kitchen kabinet. Sebab banyak lagi baju dalam box. Haih. Mau pakai pun susah..huhu. N kitchen kabinet sebab yg sama jugak. Then, itula yang paling lamnbat sampai..hehe. Ndak apala.. sabar seja.


Pagi td sudah sampai ni meja.. Selesa la untuk mummy mengandung macam aku.. Tinggal beli kerusi lembut lagi. :)
Dulu pakai laptop di sini seja...huh.penat ba..sakit belakang..

Ba, baikla semuaa..
Itu seja. lapar la. mau cari makanan :D

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design