Wednesday, May 18, 2011

wishlist.


Kebelakangan ni handphone ku sudah mula rosak2..
Kadang-kadang mati sendiri.
Kadang-kadang tidak boleh ambl pic.
Kadang-kadang tidak boleh caj.
Kadang-kadang...

Eih.itu sejala..sengaja lagi mau tulis lebih-lebih..hehe

Hmm...aku dapat rasakan tidak lama lagi, koma la handphone ni.. Handphone aku ni sebijik macam pic di bawah ni. Kaler pun sama. Aku sudah pakai 3 tahun..hehe.


Jadi, berbalik kepada tajuk untuk entry ni. Maka, one of wishlist aku is handphone la serasi dengan keperluan semasa kan..hehe.
Next time, bila mau cari pengganti handphone ni..ciri-ciri pertamanya mestilah ada kamera yang bagus. Sebabnya, senang aku mau ambil pic anak-anakku...hehe

Yalah, budak-budak kan banyak gayanya..lepas tu mana boleh suruh ulang lagi dia buat aksi spontannya tu. Tiada masa budak-budak ni mau tunggu aku ambil dslr lagi untuk rakam.. Lepas tu senang terus send pic sama abah..hehe... Sangat rasional. :D

Ciri-ciri lain, ada wifi.. ini sebabnya cuma untuk kepentingan diri sendiri, tiada kaitan sama orang lain..kikiki..

Lepas tu, ndak kisahla yang lain tu.. Asalkan dua ni ada. Aku ni bukannya kisah pasal handphone, asal boleh pakai.. ( <--- ciri-ciri isteri mithali)

Lepas tengok ciri-ciri handphone di atas, aku rasa aku ada jawapan kepada pencarian ini..
Calon-calonnya adalah :

Calon kedua pulak :


Wahaaaha.. :D :D :D

Hadiah hari jadi this year pun belum dapat ni...weeee..

Emm, tiadalah.. aku memang mau handphone. Mau yang biasa seja.. Sebab mama ku selalu pesan, "Lia, simpan duit beli rumah". Pheww.. (-.-") Lagipun, aku sendiri yang rasa sayang duit mau beli handphone mahal-mahal begini..hehe. Plus, memang tidak mampu jugala...hihihi. Tapi, tulis seja di blog, manatau ada yang mau kasi hadiah..hehe.

p/s : Abang..belikan aku handphone.. :) xoxo. Tenkiuu abang, u r the best husband in the world.
kalau mau minta apa-apa, baru mau puji2..

2 comments:

  1. comel je puji2 gitu mau handphone baru.. hehe..biasa la tuh.handphone hayat xlama macam manusia...hehe...kena bersedia gak dr skrg nih...macam2 possibility bleh jadi..semoga dapat apa yang diimpikan..=)

    ReplyDelete
  2. http://www.samsung.com/my/consumer/mobile-phone/mobile-phone/infotainment/GT-P1010CWEXME/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

    uit..ini lagi best dr yg diatas...alang2 membuat wish...

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design