Wednesday, April 6, 2011

38 minggu 3 hari



Hari ari ni sudah 38 minggu 3 hari... :D Maksudnya sudah sangat dekat dengan waktu bersalin. Bila la waktu tu ya? Maybe next week, maybe besok...maybe jugak kejap lagi..hehe. Kalau di tanya pasal perasaan...Aku cuma ada dua perasaan,1. Perasaan takut mau rasa sakit tu lagi. Sudah kan aku rasa cmana rasanya rasa sakit tu..camana pahit getir tu... Fuh! :D
2. Perasaan risau..aku risau husband ku ndak sempat datang teman aku sepanjang bersalin. Masa tu husband sangat la penting ok..huhu. Dia la yang mampu menolong kita dari segi emosi, bersemangat sikit rasanya.. ada tempat mau mengadu. tapi, dia boleh hilangkan tu rasa sakit?
sedikit pun tidak.haha...

Aku sudah siap-siap kira timing paling cepat pun husband ku boleh sampai after dapat news is 5 hours.. Huh, lama kan? Walaupun mcm tu..aku tetap beharap Allah rezekikan aku supaya dia dapat sampai. Terima la doaku Ya Allah.

Aku jugak sudah check waktu2 flight yang ada KL-TAWAU :
AirAsia : 7.20am
3.30am
6.25 am

MAS : 8.25am
2.20pm

Flight kl-twu ni ambil masa 2 jam 45 min... Pastu plus dengan hal2 airport..3 jam jugakla.

Aku harap sempatla... fuh.

Aku sudah sediakan jugak barang-barang untuk aku 'check-in' di hospital nanti..





Entry kali ni, aku ndak mau crita pasal barang-barang ni. Next entry will cerita detail. Sebagai panduan mummy-mummy lain yang akan bersalin. ok, daaaa...

1 comment:

  1. k.mas, selamat timang baby lagi ye... moga dipermudahkn sumenye... hehe... sy plak yg tlg nerbes utk k.mas... huhu... =)

    k.mas, sy da follow blog akak, jgn lupe follow blog sy jugak k...

    kem salam utk alya n becoming baby yeh... hehe... =D

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design