Wednesday, April 27, 2011

Rindu Alya

8.54 pm..Hospital Tawau.


Tiba-tiba rasa rindu sangat sama Alya. Mau nangis pulak. Eh, sudah pun menangis.
Di wad ramai patient, nurse jugak and ada 4 doctor.. plus, cleaner ada beberapa orang. Buat aku malu mau menangis. Jadi, aku tahan-tahan perasaan..cuba kasi jauh-jauh tu perasaan. Ndak mau ingat sama dia.. Malu la. Kiri kanan depan suma ada manusia. Eih, malu kalau di nampak menangis.
Aku tau alya jugak rindu betul sama aku sekarang.
Dia tu susah betul mau pisah sama aku sekarang. Mau terus berdekat. Kalau aku ke bandar or etc..dia sibuk cari aku. Nangis2 cari aku di merata tempat. Bila aku sampai rumah, keluar jak kereta..aku dengar suaranya merengek-rengek cakap.. "mama..mama.."

Baru jak my sis mesej, yang Alya ok seja.. Dia ndak pun mencari aku. Aduh, betapa aku lega dapat mesej ni. Then, aku reply sama dia supaya dia ndak bagitau aku if alya cari aku..

Oh Allah.. janganlah anakku ingat aku sepanjang aku di hospital. Amin.

Entry ini terpaksa di sudahkan disebabkan oleh takut wad di sini mengalami banjir. Air mata susah di bendung kalau terus bercerita pasal ini. Eh, perasaan..pergi main jauh2.. Aku mau kumpulkan kekuatan zahir batin ni for my big day tomorrow.

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design