Tuesday, April 24, 2012

25th highlight

Alhamdulillah umur 25 tahun sudah berlalu. Sampai sudah di 26 tahun. Tahun ke-25 adalah tahun yang menyenangkan bagi aku. Boleh la aku cakap tahun yang baik untuk aku dan family. Antara tahun yang akan dikenang-kenang sepanjang hidup. Syukur padaNya atas nikmatnya :)

 

APRIL 2011

Izz lahir :)

DSC04909 DSC04954

Kiri : Pic di ambil masa mau pegi hospital. Kanan : Selepas kelahiran masih lagi di hospital. Pehhh. Punyalah lega selepas bersalin. :) Bulan ni sangat excited sebab dikurniakan anak lelaki. Adoohaii. Leganya dapat anak sepasang.heee~

 

Husband got promoted

Masa aku di hospital menunggu kelahiran Izz, husband datang bawa news yang sudah dapat dinaikkan pangkat. Wah, ini betul la rezeki anak.hehe. Alhamdulillah, hasil usahanya yang banyak selama ini dihargai. Hasil kesabaran aku dengan kerjanya selama ini di hargai juga.AHAHAHA. Tahniah husband dapat naik masa umur kira agak awal begini. Hmm, boleh tahan jugak rupanya kau kerja selama ni ya. ekeke.

DSC_1145

 

Transfer ke Kluang, Johor.

Happy juga pindah sini, sedih juga sebab jauh sama KL. Ahaha. Tapi, antara banyak tempat aku pindah inilah tempat ku yang paling selesa. Aisehmen. :) Rumah atas bukit walaupun tiada jiran tapi angin banyak. Ruang laman pun luas boleh jadi tempat aktiviti kami sekeluarga petang-petang. Tiada jiran, tiada kawan, kami jak la beraktiviti sesama kami.anduuu.

DSC_0026

 

OGOS 2011

My Bestfriend!

Dapat hadiah mesin jahit. Horeyyy. Mesin jahit ni banyak mengubah hidupku. Heheee~ Rasa hidup lebih bermakna dengan ada hobi. :D Betul, tak tipuuu punya!

DSC_0602

 

SEPTEMBER 2012

The very first Raya Open House

Raya tahun ni kami buat open house. Segalanya pun aku atur dan buat sendiri. Tapi, jangan salah faham, dibantu dengan dua orang pembantu ya. Kalau aku sendiri.Matai!Hehe. Ahhh..rasa diri berguna dapat buat semua ni. Baju yang kami pakai masa ni pun aku yang jahit. It boost up confident level.*Ehem ehem* (which is my big problem before this)..waa tak tipuuu punya. Heheee.

DSC_0001Seminggu aku susah mau tidur sebab memikirkan open house ni.ahaha.first time la katakan..Family pun tiada boleh tolong handle. Segalanya sendiri..huhu

 

JANUARI

My mini garden.

Bulan ni aku mulakan berkebun. *kenapalah aku tidak start lebih awal..aiiya!* Dan selepas beberapa bulan ini la hasilnya.

DSC_0021 DSC_0012

Banyak lagi la yang aku sudah tanam. Sekarang, jarang sudah aku beli sayur. Hehee. Tomato, lada, serai, sayur, dll petik seja di tepi rumah. Ahhh. Heaven~ Berkebun jugak sungguhla melapangkan dada. Ada hobi memang mempengaruhi kehidupan la. Heii..Hehehe.

Tahun ni aku sebenarnya mudah sakit. Tapi, dalaman aku rasa lebih sihat. Alhamdulillah. :D

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design