Thursday, April 26, 2012

My birthday 2012

Happy birthday to meeee! Eleh! Lama sudah pun. Hehee. Tapi, harus ba di cerita sama blog tersayang ni. Supaya masa akan datang kita boleh tengok balik. Kan kan kan..hehee

Macam jugak tahun-tahun lepas sambut super ala kadar punya. Haha. Cukupla makan di luar + tiup lilin. :) Lagipun next week birthday Izz pulak.

Kami makan-makan seja di Pizza Hut pun. Faveret aku kann. Kau kalau mau kasi happy aku, spend jak aku makan di pizza..ekeke.

2012-04-18 19.46.152012-04-18 19.45.39

Paling feveret. Makan sambil nangis. hehehe.

 

DSC_0379The cake!

 

DSC_0387

Izz the spoiler betul la. Alya excited tengok lilin. Birthday girl pulak syok sendiri.haha.(sampai saat menaip ni pun masih syok sendiri.haha). Aku suka muka Izz kalau marah.hehe

 

DSC_0391DSC_0393DSC_0398

Budak kecik ni nangis tidak mau duduk atas kerusi. Jadi, kasi turun dia dibawa..hehe

 

DSC_0404DSC_0408

Alya happy and gives kiss to mama.hehe

 

DSC_0419DSC_0424

Izz menganga tengok kek dipotong.HEHE.

 

DSC_0431 DSC_0432

Gambar husband tiada sebab dia tukang gambar. Betapa aku mengharapkan seorang pembantu rumah yang pandai ambil gambar and lovess photography..Senang mintak ambil kan gambar, buat photoshoot pun boleh..ekeke.

2 comments:

  1. Shooooooot! Alya dah besar! Means aku dh tua!!!, eyp,aku rase ur daughter mmg copy paste muke ko tp ur son mmg menjadi la mix breed ko n husband.... :-)

    ReplyDelete
  2. last time ko jmpa dia tu besar mcm izz skng hehe. eh, kita masih muda-lagi-remaja apa..hehe

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design