Thursday, April 26, 2012

Aku ibu yang super sensitif.

Iya. betul tu. Aku super sensitif. Heee~ Super sangatla sensitif kalau bab-bab anak ni. Aduhhh. Malam ni aku tengok movie Country Strong. Ada satu scene tu, tengah sorang artis tu nyanyi atas stage pastu ber-background-kan klip video masa dia kecil-kecil, terus air mata laju jak mau keluar. Terbayang anak-anak aku sudah besar, pastu tayangkan video cam tu.

Penah hari tu gak, aku tengok Upin Ipin cerita pasal dorang satu kelas buat persembahan. Nangis jugak aku tengok Upin Ipin dan kawan-kawannya tu buat persembahan. Terbayang aku Alya buat persembahan macam tu. Astaghfirullahalazimm.

Kadang tengah aku susukan Izz pun aku boleh nangis. Terbayang dia sudah besar la. Terbayang dia masuk U la. Terbayang dia konvokesyen la. HAHAHAHAHA. Matila begini..

2012-03-30 08.24.49

Aku doakan kamu semua cepat-cepat rasa sendiri perasaan menjadi ibu.. Amin Smile

GoodNyte!

2 comments:

  1. sebelum ko kawen pon dh mmg cmtu... ak beria tertidor2 tgk movie..ko plak beria menangis...

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design