Monday, September 6, 2010

1.50am call

tadi jam 1.50 am..my phone bunyi.. Aku pelik sapa yang kol aku malam2 buta ni..
Aduih. If its from my family..there must be somethng very urgent. Banjir lagi ka..Janganlaaa..
Then, aku ndak jumpa mana phone aku tu..
Then..ndak lama pastu..dengar lagi, dapat sms. Aduh. Agak panik sedikit. Apala news nya ni...
Then..jumpa sda tu phone. Dapat mesej dr kawan aku..
She text me..Yang dia perlu discuss somthng pasal perkara sangat penting dalam hidup..
Oh. Syukurla Ya Allah..Bukan something yang buruk..
Terus aku senyum dalam mamai...Ulang ya, dalam mamai..bukan damai.heheeee..
Terus aku ajak dia chat, sbb my yaya tidur..Takut dia terbangun..

Masa ni..aku mmg pening2 lalat...heehee...
Pandangan ku masih kabur.. Bukak laptop. On Ym.
Haaa..tu pun dia...
5 min awal... Aku masih lg pening2 lalat... Masih blurr... Loya.. Hahaa..
Susah aku mau fokus sama dia punya chat, Lepas tu...Maybe dalam 10 min kali ya..
Baru aku rasa ok..N pandangan mata clear sda..
N pikiran pn suda waras2..heheeee...
Boleh suda aku menghasilkan kata2 untuk menenangkan hatinya..
Ni kan soal seumur hidup.. Memangla gabra sedikit...heheee

Terus kawan SMSLD ku ni pikir ni..sapa lagi yang mau kawen ni..hehe
Jawapannyaaa.... " Tunggguuuuuuuuuuuuu..."

Kepada kawan ku yg ni...
Semoga ko ada fikiran yang waras, Boleh fikir dengan baik..
Solat istikharah la sampai puas hati..
Mintak terus-terus sama DIA,.. itu buat DIA lebih sayang sama kita. InsyaAllah.
Bila DIA sayang kita.. DIA akan sentiasa bagi kita petunjuk.. :)
Fikirla bagus2..Ni soal seumur hidup.. heheee...
and..lain kali ko mol lagi... u r WELCOME :D
Jangan kecik ati sama cerita ku yang di atas ya..hehee..
Bukan maksud aku, ndak suka ko kol..
Aku lagi suka ko kol ba... aku pun rasa hepi jugak for the news.. :D
Welcome to the next stage... weeeeeeeee....


Follow ur heart dear fren.. :)

Last sekali, aku mau tujukan kau lagu..
Lagu ni is one of my faverettttttttttttttt song. Betul faveret betul ni. Tajuknya "Hingga Ujung Waktu' by SO7... Bestnya!
Ni lagunyaaa.... Lagu ni best sangat ok. Tolong dengar.

"Akhirnya aku menemukanmu
Saat aku bergelut dengan waktu
Beruntung aku menemukanmu
Jangan pernah berhenti memilikiku
Hingga ujung waktu

Setenang hamparan samudera
Dan tuan burung camar
Takkan henti bernyanyi
Saat aku berkhayal denganmu
Dan janjipun terukir sudah

Jika kau menjadi isteriku nanti
Pahami aku saat aku menangis
Saat kau menjadi isteriku nanti
Jangan pernah berhenti memilikiku
Hingga ujung waktu"


Dear fren... Pasal ko dengan dia. Ayat ni.."Akhirnya aku menemukanmu..saat ku bergelut dengan waktu.." Mungkin ngam untuk ko :D



Okla daaa...

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design