Wednesday, September 29, 2010

Ku rinduu padanya....

"Ku rindu padanya.... Getar hati makin terasa... Bila terdengar suara dan bertentang mataa.. "

Ya. Sekarang memang aku rindu, maka terus nyanyi-nyanyi itu lagu...
Teka sama sapa?
Husband? Iya-iyala... Itu memang betul. Tapi, bukan itu yang aku mau cerita malam ni. Malam ni aku mau cerita pasal rindu sama blog-blog ku.. Oh!

Iya ba... aku rindu betul ni. Bilang orang indon.. Kangen bangat!
Sampai buat aku becakap2 sendiri dalam hati words2 yang aku mau tulis di blog ku ni. ( Oh. Dasar kuat bercerita orang ni..kehkeh)..
Aku ni memang jenis yang agak suka memberi pendapat...
Dalam hidupku mesti ada satu buku untuk aku tulis apa jakk.. Tapi, lepas-lepas ada husband ni, buku tu kurang ku peduli.. Sebab banyak becakap sama husband kan. Rasa tu sudah terluah sampai aku kurang 'be-kari' mau tulis lagi di buku..
Tiap malam, aku salu mintak supaya husband ku teman aku bercerita...kdg2 aku cubit dia sebab dia ndak menjawab sebab dia kepenatan n mengantuk suda. Syukurla, husband ku ni memang memahami aku.. :)
Tima kasih abang...

Kerinduan ku sama blog ku terubat sikit malam ni, ndak apala.. nt kalau aku balik rumah ku nanti.. Bolehla aku update selalu..
Blog Yaya pun sangatla terabai sekarang, susah mo update blog tu.sbb aku ndak suka upload blog tu wif no pic...
N, aku susah mau provide semua pic-pic tu sekarang..sebab, aku ndak ada laptop sekarang...
Laptop di rumah ni sudah pergi meninggalkan kami setelah lemas oleh banijir. Oh..Tidak..

Ba, baikla..my dear blog..aku mau tinggalkan kau suda ni. Nanti jumpa lagi ok.. Tata.

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design