Saturday, September 4, 2010

Keropok Lekor

Tiba-tiba seja tadi..Hati n jiwaku ni mau-mau makan keropok lekor terengganu. Yang di Losong tu.. Matai. Mana mau carik..

From Internet : keropok lekor

Ndak tau la ini mengidam ka ndak..
Tapi, aku mauuuuuuuuuu...
Tapi, aku ni ndak apa2 jugak kalau ndak dapat. Ndak akan bunuh diri untuk problem kes-kes begini. Cumanya, aku terkenang2 jak terus ni..
Ndak apala..mungkin aku terpaksa belajar buat lekor ni.. Harap2 aku puas hati.. Amin.
Nanti balik Tawau, mau buat keropok lekor.. heheeee..

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design