Friday, September 24, 2010

Masih di Kampung

Aku masih lagi di kampung. Di kampung teda internet. Oh, sabar sajala.. Eh, aku bukan gilakan tu facebook sampai aku susah hati tiada internet. Tapi, aku memang perlukan internet sekarang ni.. Sebab mau belajar banyak pasal foto sebelum my sis wedding on 3 okt 2010. Eh, jangan neves dengar statement ni, aku bukan dia punya official photographer, dia ada photographer sndiri.. Aku ni cuma orang yang mau menumpang di majlis ni untuk belajar foto..heheeeee...

Sampai sekarang, aku belum lagi beli speedlight sb-600 + lens under 50mm..
Emm.. 2-2 benda tu aku perlu masa wedding nt..
And.. untuk membeli kedua-duanya.. aku perlukan INTERNET!

Maklumlah.. di Tawau ni..barang2nya..super mahal. Sampai sekarang aku masih kurang faham kenapa barang di sini mahal..Majalah pun mau mahal rm3++ and up to rm10++..Oh, sabar sajala..

Semua hal-hal tu bantutkan aku punya pembelajaran..
Ok cukup pasal tu kamera.. :)

Sekarang aku suda pun mau masuk minggu ke-11 pregnant.. Alhamdulillah..
Tapi, smpai sekarang aku masih baik-baik saja..
Aduh..sykur sangat2 ya Allah...

Ok..smpai sini dulu. Ada urusan lain. Tataaaa..

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design