Monday, June 27, 2011

Baru ku sedar...



Baru ku sedar...
Remaja-remaja sudah jauh tinggalkan aku..

Remaja-remaja di sini aku maksudkan ialah zaman-zaman kejar cantik. Jaga muka, jaga badan, jaga kesihatan, jaga penampilan!
*Mungkin remaja-remaja tidak sesuai di gunakan. Tapi, ah!Biarla ba. Layankan seja.hehee.

Sekarang ni.. hampir semua tenaga masa duit untuk anak-anak ku.
Cadang ke mall mau beli barang sendiri. Sampai di sana, barang Alya & Eizz yang dibeli. Haish.
Bukan ini tidak bagus. tapi, harus menjaga diri dengan super baik juga kan?

Sekarang ni, baju-baju pun sudah lama tidak beli. Sandal apakan lagi. Bukan sebab apa. Im stuck with the babies. Baru seja mau pegi beli kasut, mood terus hilang bila risaukan Eizz yang rimas kejap lagi. Dan, sebenarnya semua ni salah.

Membesarkan anak dan menjadi fulltime housewife bukan bermakna seseorang itu harus mengabaikan diri sendiri. Tetap harus juga menjaga penampilan kan.hehe.

Oh. Nampaknya i have to do somtehing to fix this. Ini tidak harus terus berlaku. HAHA.
Aku harus membelanjakan uwangku untuk diri ku sendiri. Bukan untuk anak sahaja. hehe.
Ok. Baiklah. Saya harus berubah. Jangan kamu hairan kalau aku sudah berubah menjadi seperti di bawah ini. HAHA.

Time to change people..yaaaaaayyyy.

*Tapi, macamana mau shopping dengan my kids ya?uuuu..

3 comments:

  1. wah...akak dah cantik naturally...tapi apa salahnya bersiap cantik2 untuk suami kan...xpe2...nk shopping ajak saya..bleh saya jagakan baby akak...slalu teman kazen kat sni g shopping...saya jaga anak dia..seronok je dia ngn hubby dia bershopping...but the best thing is...saya berjaya g tempat shopping tanpa bershopping...hehe...=)

    ReplyDelete
  2. hehe.jangan la offer mcm tu. nanti offer kamu tu jd kenyataan pulak.ops.haha.

    ReplyDelete
  3. haha...ndak jadi masalah.suka aja..main2 sama budak2..alya pon mcm senang dijaga.baik je tgk.=)

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design