Friday, December 23, 2011

Musim western food.

Akhir-akhir ni, aku super duper suka western food. Adoilaa.. Punya mengidam mau makan lagsana Pizza Hut. Then, masa malam hari tu, sempatla singgah beli lagsana.

DSC_0549

Kenapala benda ni sangat sedap. Actually, dulu aku tiada la minat sangat dengan lagsana ni. Makan pun beberapa sudu jak. Pastu, simpan dalam peti ais. Besok sambung lagi makan beberapa sudu sebab rasa cepat muak. Tapi, sekarang… Sekali ngap jak sudah habis. Rasa tidak cukup pulak tu. HAHA. Masa makan lagsana hari tu, macam mau ngalir airmata aku sebab overjoy kali ya.hehe.

Aku ingat mau masak lagsana sendiri di rumah. Tapi, aku belum jumpa lagi resepi yang ala-ala pizza hut buat. Semua resepi yang aku tengok semua pun pakai sos tomato ( Bukan sos tomato maggi tu okeh..). Aku mau resipi yang macam ni, no tomato sauce, cheese n cream only. Kamu ada resepinya? Mintak baaa..

20111223_085121

Tengok box instant lagsana ni jak pun, aku sudah geram-geram sendiri…hehe.

Last time, aku ada buat macaroni cheese..Ni nah pic nya, Tengok cheese tu buat aku geram sangat..

DSC_0490

Kawan aku ini, InsyaAllah akan sambung study di oversea. Antara perkara besar yang aku cemburui apabila beliau di sana nanti ialah cheese yang macam-macam jenis dan murah. Oh, betapa aku mencemburui kamu!

DSC_0494

Ni macaroni cheese yang aku buat tu, mau habis sudah. *Alamak, pic x cantik pulak.heee~*

2 comments:

  1. kt oversea mmg cheese byk..tp bkn leh mkn pon..xhalal..bleh tgk je...dulu pnh bt lasagna mcm pizza tu..tp xigt gna resepi mna..my fren punya kot..huhu...

    ReplyDelete
  2. x halal ke syaza?alalalaa...tp, mesti byk jugak yg halal kan?

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design