Thursday, January 5, 2012

dress Alya from Abah’s old shirt

Baru-baru ni aku ada  belajar buat dress yang dibuat daripada men shirt. Then, aku pun carila baju kemeja husband yg sudah dia tidak mau pakai lagi. Aku start dengan kemejanya yang paling lusuh. So, kalau silap, tidaklah frust.*eh, sibuk jugak aku mau explain kenapa padahal semua orang pun tau sebabnya*

So, this is the result :

DSC_0670Diharap tidak terganggu dengan memek mukanya.

DSC_0671Oh.Muka ini juga.

DSC_0676Okeh. Model aku sudah bosan bergambar.

Bye!

Eh, lupa. Buat dress pakai kemeja sangat senang okeh. Cubalah.

Ok.byee :D

4 comments:

  1. nanti nk blaja menjahit ngan kak mas lah... hehehe... seronok plak tgk... =D

    ReplyDelete
  2. jom.jom. eh, kak mas pun nda pandai.hoho

    ReplyDelete
  3. i luv this 1.kakak buat ka?cntik btul :)

    ReplyDelete
  4. iya weilinn...eh dan ini sangat senang okeh..bila kakak sudah betul2 pandai jahit, will upload tutorials k.. :)

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design