Monday, January 2, 2012

Lagsana buat aku nanges.

Hari tu kan aku ada cakap, sejak akhir-akhir ni, cheese boleh buat aku nangis.haha. Bukan sebab apa, kesedapannya tu boleh buat aku mengalirkan air mata. haha. dahsyat oo..

Tapi, aku serius ni. Memang aku rasa macam mau menangis. Tapi, tiadala sampai ngalir-ngalir. Haha. Eh, kamu ada begitu ka? Atau aku seja yang begitu. huhu.

Tadi aku buat lagi lagsana. Tapi, this one seafood lagsana. Inilah lagsana aku cari-cari resepinya selama ni. :) Lagsana jenis ni yang ala-ala lagsana pizza hut. HEHE.

020120121690

Gambarnya yang sudah dipotong letak dalam pinggan tidak sempat di ambil. Letak jak atas lantai depan TV, terus lumba makan sama husband. Ah, dia tu bilang tidak suka cheese. Aku ingat kurangla persaingan. Rupa-rupanya, dia lagi la berabis. Haha.

Nasib aku sempat ingat tinggalkan untuk Alya. Hoho.

Next timeeee SURE-PASTI-YAKIN buat lagi. :D

*sebab balik-balik makan western food, aku rasa x lama lagi mesti bola mata aku membiru, kulit memutih, rambut perang-perang. Berubah jadi orang putih..hoho.

Selamat hari Isnin everibodiii!!

3 comments:

  1. heheheh, selamat tahun bru mas...bayan menangis ko gara2 cheese, memang sedp tue cheese..aq sayang cheese dan sepupunya ndk boleh telampau mkn...masalah kesihatan..huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. yaka?alamakk ruginya. eh, tp sakit apa x yg boleh mkn cheese?

    ReplyDelete
  3. erk..bestnya..nk resepi...plz..hihi

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design