Thursday, January 26, 2012

moreeee fabricssss!!

Haha. Bestnya entri ni. Kami baru seja balik dari KL. Husband ada presentation di sana, so kami ikut sekali untuk cuti-cuti+ shopping-shopping. Aku tiadalah shopping baju,kasut ka, beg ka segala di sana. Sebab pertama, masa tidak cukup. Second, my kids is totally makes me sick ba kalau di bawa berjalan. Macam-macam karenahnya. Astaghfirullahalazim. HEHE. Sebab ketiga, bagus jugala tidak shopping begitu. Boleh spend more sama kain.Hehe

Aku memang sudah plan mau pegi ke mana-mana masa pegi KL tu. Tapi, kecewa retak seribu bila kedai yang aku idam-idamkan mau pegi tutup for chinese new year. Aku ingat bukalah sudah hari ni(26 Jan), rupanya cuti sampai 29hb. Uwaaaaaaaaaaaaaa… Retak beribu hatiku. Kedai tu actually kedai Yee Button recommended by Kak Dimple, and kedai maycraft. tapi, tidak apalah. Tiada rezeki. Isk isk isk (sambung nangis lagi). Bila la mau pegi KL lagi. Beli online sejala begini.

Tapi, hatiku sekurang-kurangnya terubat, kerana kerana kerana…..

Aku beli kaaaiinnnnnnnnnnnnn..HEHE. Eh, suka betul ba. Gembira betul sebab susah mau jumpa kain begitu and murah di sini. Anduuu. Maka dengan ini aku isytiharkan Kamdar adalah cinta-hati-jauh-tapi- dekat-di-hati-ku. HEHE. Ohhh..Kamdar. Bila kita boleh berjumpa lagi.

Tapi, no worries. Sebab ada branchnya di Angsana JB. Next time see u there!! Hihi. Eihh. Macam mau lompat ba. Haha.

Syukur pada Allah ba sebab bagi aku hati begini. Hati yang punya minat and hobi atas sesuatu. Kesukaan begini menghiburkan. Serius menghiburkan. Hehe. Aku tidak tau perasaan begini sampai bila, tapi, aku menikmatinya sejala selagi dia ada di hati ni. Ececehhh.

DSC_1232Banyak kan? :D :D :D Macam tidak mau berenti senyum. Nanti susun cantik-cantik di ‘office’ aku. Hehe.

Alya, cepat give Mama a kiss sebab kau bakal dapat banyak baju. :)

*Hati yang tamak ni mengatakan banyak lagi kurang, mau beli corak bunga-bunga lagi.Hmm. Nanti-nanti. Buat ini dulu.Sabar.*

*Aku sebenarnya sudah sangat penat dan mengantuk. Tapi teringatkan kain-kain ni, bikin aku segar.Haha.*

2 comments:

  1. banyaknya kain.....bnykla bju yaya pas ni

    ReplyDelete
  2. iya ba mila. mmbeli mcm xingat ba. jarang ba boleh pegi ka
    mdar. itu yg terus beli byk tu.huhu

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design