Friday, February 11, 2011

3D Scan

@ Vision College


Tadi petang kami ada appointment scan 3d adik di Vision College jam 4ptg. Syukurla kami sempat sampai. Fuh. Rushing jugak tadi tu, my husband busy betul akhir-akhir ni.. Tengah musim buat budget. 2 tahun sudah kawin sama dia, memang aku faham sangat la kalau musim buat budget ni busynya macamana.. Last year, masa musim buat budget ni..rekod paling lambat dia balik jam 2-3 pagi.. Wauu. Hebat kan. Aku sebagai isteri mithali (kikiki..) merela-tidak rela kan seja..hehe..

Actually, last week sudah pegi..Tapi, adik ndak mau buka mukanya.. Dia tutup dengan both hands. Hem. So, repeat la this week. Sykur la tadi dia buka muka luas-luas..hehe. Aku pun sudah banyak kali kasi ingat sama dia supaya today mesti jangan tutup muka. Syukur dia buat. :D

Dari hasil scan tu.. She ( staf yang buat scan tu ) confirmkan yang baby boy. Alhamdulillah. And, dia memang tunjuk bird adik..hihi. Memang jelas. Tapi, ndak tau la kan kuasa Allah.. Kita tunggu jak masa lahirnya.. :)

Masa scan tu Alya balik-balik cakap 'adik...adik...' Ceh, macam faham kan.. Actually, dia tengok perutku tengah di scan tu.. Dia memang kalau nampak perut ku ja..mesti jerit adik...adik... hehe.

Masa scan ni, adik is sleeping la..so, ndak banyak movement yang dapat tengok. Dia ada jugak menguap...hehehe. Besarnya mulutnya nganga..hehehe.. Happyla tengok dia. Ketawa-ketawa aku tengok mukanya. Sebab junior Muslimin will come out..hehehe. (Muslimin - my husband's name) . Tidak la sama betul..plus gambarnya pun ndak la seterang camera biasa kan. Tapi, memang langsung ndak ada muka ku. Macam muka Alya.. hehe

Ada orang sedih kan kalau muka babynya ndak macam mukanya.. Aku ndak pulak, aku suka betul kalau anak ku iras muka husband ku. Bahagia aku rasa..hehehe.

Anyway, sorry no pic adik di upload.. Biarlah rahsia..
Plus, aku punya describe muka adik di atas pun..gambaran kasar. Another 2 months to go... Allah Maha Kuasa kan :)

Apa pun, aku sangat hepi adik sihat. Alhamdulillah. Berat dia last week, 1228 gram..

Sejak balik dari sana tadi, balik-balik aku tengok dia punya video + pic.. hehe. Ndak puas ni tengok.. Lepas tu, makin semangat mau buat macam-macam untuk dia.. Mau baca quran, mau makan vitamin, mau cakap banyak-banyak dengan dia..

Seronok ba ada anak-anak ni. Kamu yang belum kawin tu.. Cepat-cepat kawin then dapat baby aaa.. :)

Oh iya, caj scan ni only rm90 with cd . Kalau masa scan ndak dapat tengok, cth : sebab baby tutup muka..dorang bagi 2nd chance for free. 2nd tu kalau ndak dapat jugak, kenala bayar jugak.





Alya sempat posing masa menunggu cd siap.


Alya and Abah.


**sudah jam 11.30mlm, my husband still at the office. Huhhh~~~~***

Ba, baiklaa..daa.

3 comments:

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design