Thursday, July 21, 2011

Belajar crochet.



Sekarang ni mau belajar la pulak crochet. Actually, hal ini berlaku disebabkan oleh kelamaan tempoh siap untuk tempahan kopiah Eizz. Tau sejala mau raya kan. Jadi sibuk la aku mencari kopiah untuk dia. Andu ba. Hehe.
Tapi, kopiah ambil masa sebulan lebih untuk siap. Sebab banyak permintaan maka waiting list pun panjang. Maka hatiku berbisik :
"Ah. Aku belajar sejala crochet ni. Macam best jugak. Heheee."

Hari tu aku sudah dapat B untuk crochet simple dimple yang aku buat. Oh. Gred tu aku yang bagi sendiri. Kalau-kalau tidak ngam dengan hasilnya, iya kan sejala yeee...heheee.
Ini na crochet yang aku bagi B tu. Hehe..


Malam ni aku berusaha pulak belajar buat kopiah. Ehem.Ehem. Agak mencabar jugak ya starting untuk buat kopiah tu. Setelah melakukan cubaan selama setengah jam, maka dengan ini aku isytiharkan percubaan malam ini adalah gagal.
(Baru setengah jam dik oii..astaghfirullahalazim)

Cucuk sana, cucuk situ..Ini jugak yang dapat.

Adeh.
Tidak apalah nak, besok masih ada. :D


Besok bangun awal pagi, mau sambung belajar lagi.Hoyehhh.


p/s : Oh. Aku semakin hampir untuk mendapat gelaran "Surirumah Profesional". Kekekeke..

2 comments:

  1. selamat belajar..dulu mak syaza slalu buatkan baju...comel2 je...even mak keja pon sempat lagi buat..tap[i itu dulu la kan...=)

    ReplyDelete
  2. pandainya mak syaza...best2. kak suka ba kalau buat sendiri. mcm smuanya mau buat sendiri.Puas!

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design