Saturday, July 23, 2011

My Wish : Studio



Studio? Macam artis pulak.hehe.
Eh, ingat artis sejakah yang punya studio. :D

Aku mengimpikan sebuah studio. (Sudah senyum-senyum terbayang sendiri).


Studio yang aku mau buat ni, aku mau letak barang-barang kesukaan ku. Pertama, aku mau letak mesin jahit (mesin jahit belum sampai lagi, sudah mau buat studio.hehe). Termasuk jugala semua alatan jahit-jahit ku aku letak situ. Alatan barangan kraf jugak aku letak situ :)
Hmm. Susah mau bayangkan? Begini la yang aku maksudkan tu..



Ruangnya pulak luas dan perabotnya banyak kaler putih..



Ada organizer yang best and barangnya tersusun rapi.

Adeh. Janganla ba kiut betul. Source : http://sweetacc.blogspot.com


Oh. Heavennyaa...

Sudah barang-barang jahitanku disusun cantik-cantik, satu sudut yang lain pulak, aku mau letak barang-barang kamera ku tersayang.. (Senyum sampai telinga).

Kasian ba, letak dalam container besar + kasi tinggal sama thirsty hippo. Ini bajet punya.hehe


p/s : Aku tinggal di estate. Tiada jiran pun. Perkara-perkara begini banyak menyumbang kepada kegembiraanku.hehe.

Jangan tunggu kegembiraan itu datang dengan sendiri, tapi, kitala yang harus mencari kegembiraan . Dan janganlah mengharapkan kebahagiaan dari orang lain, tapi, jadilah orang yang memberi kegembiraan kepada orang lain, diri kita pasti bahagia. InsyaAllah.
Kegembiraan yang hakiki itu datangnya dari Allah.

3 comments:

  1. p/s itu terbaik...insyaALLAh nnt tercapai hasrat tuh..slow2 la buat...boleh punya...
    btw..cempedak dah masak ke? hehe

    ReplyDelete
  2. kat studio tue ader laptop x?? mustahil klu jwpn nyer xda...

    ReplyDelete
  3. shaza - ada2..byklaa..hehe

    daia - of kos la ada daiaa...hehe

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design