Sunday, July 31, 2011

Cincin ku yang hilang sudah jumpa!!!!!

(masih lagi melompat-lompat kegembiraan..Fuhh..Fuhh..Penat)

Almost 6 months cinciku hilang. Hilang masa di rumah sebelum ni di Kapar, Klang. Sepanjang 6 months jugala aku tidur tak lena, mandi tak basah, malam termimpi-mimpi. Eceh. Hati memang tidak senang, mana tidaknya.. Cincin kawin tuuu.. Uhuk. Aku ada 3 cincin seja, satu cincin from hari merisik, satu lagi hari bertunang, satu lagi masa kawin…(tiba-tiba terflashback…Oh.Rindunyalaaaa…title anak gadis. Haha)

Okeh..okeh. Mau cerita ni bagaimana jejak kasih antara aku dengan cincin yang paling dekat di hati ni bertemu semula. Kemarin, aku cari puting si alya di dalam handbag aku. (kehilangan dan sesi mencari puting Alya memang sudah jadi kerjaan tetap aku).

Lepas keluarkan semua barang dan puting sudah dtemui, aku mendapati ada lagi barang dalam handbag ni..tapi cari-cari tidak jumpa pun. Maksud aku, aku boleh rasa ada lg barang-barang lain macam botol kecil, yang mana aku teka itu adalah minyak yu yi.(tengok barang baby lagi, memangla keremajaanku terhakis sedikit demi sedikit.argh.hehe). Tapi, lepas keluarkan semua barang..Tiada pulak.

Hmm. sudah ni mesti kes poket beg ni bocor. Oh, kasihan beg ku.

Cari-cari lubang tu, and I found out.

 

Pertama korek-korek dapat minyak yu yee, kan betul tekaan aku. Korek-korek lagi….

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…… CINCIN KAWIN AKU!!!!!!

Memang aku tidak melompat masa jumpa tu, tapi hati aku sudah jauh melompat tinggi sampai ke bulan. Alhamdulillah…

Excitednya aku bagitau husband aku. Yeaaaa.

Sibuk bagi tengok husband aku. My husband muka tekejut sikit, lepas tu tanya mana jumpa. Belum lagi habis aku jawab dimana aku jumpa, dia sudah paling ke TV. Kan sudah aku bilang, kalau channel sukan sudah on.. Semua benda lain di sekitarnya cuma picisan. Oh, hati gua panas beb! Hehe. Tidak apalah abang, asal abang bahagia.hhehe.

Phhewwww… A huge relief… Open-mouthed smile

0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design