Thursday, August 19, 2010

Hadiah Istimewa drNYA di bulan Ramadhan Part 2

Malam ni aku sudah buat test sekali lagi untuk persoalan entry sebelum ni walaupun aku ndak ragui kesahihannya pun..
Tapi, untuk memuaskan hati yang masih ada 3% ragu2 tu..maka buatlah test. Plus, hari2 kawanku tanya.."apa result...?"
Kalau suda kawan masuk fb chat tu.. mau jak rasanya terus aku jawab..
"belum buat test lagi..."
hehe..
And now.. Sudah pun di sahkan oleh pihak-pihak berwajib..
jeng..jeng..jeng...

**Untuk yang buta pregnancy test kit, 2 line bemaksud positive pregnant.


Kalau dipanjangkan umur babyku ni...Dia di jangka lahir dalam 17 April 2010..
Satu bulan sama mamanya .. :) Aku 18 April..hehe

Sekarang ni..
Lepas tengok 2 line merah ajaib ni.. Terus aku rasa bersemangat..
Aku ndak ada lagi rasa kesian sama Yaya... Rasa risau..

Lepas ni. memangla layanan untuk Yaya kurang sikit..
Tapi Yaya.. Kau tetap yang TerMuaahh di hati ba.. Dia tetap aku mampu layan macam anak bongsu jugak. My promise dear Yaya!

Ada lagi seorang insan kerdil dalam perut ku.. hehe. Lucu.
Kehadirannya ndak di sangka ba.. Aku sama husband banyak ketawa pasal benda ni..
Perkataan "astagaaaa..." pun banyak keluar... Betampar-tampar pun ada..
Hahahaa...
Kami panggil Yaya kakak then ketawa-ketawa...memang lucu baby sekecik Yaya yang umur 10 months suda di panggil kakak..haha
Tapi. lepas ni..dorang akan membesar sama-sama.. Mandi sama-sama.. Main sama-sama..Makan sama-sama.. :)
ndak la dorang bosan.. Al-maklumlah..Estet mari kan..hehe
Ndak ada kawan..

Suda ada rasa excited-excited aku ni...ndak ku sabar plak dia lahir..
Mudah-mudahan dia selamat lahir ke dunia..Amin :)

waaa...rasa mau menjerit pun ada ni..hehe..
Yeaaaaaaaaaa... Alhamdulillah Ya Allah..
Kau memudahkan urusan kami dalam mendapatkan anak. Woha.


Selamat datang morning sickness...
Selamat datang muntah kuning..
Selamat datang perut yang membesar..
Selamat datang rasa lelah..
Selamat datang muntah tepi jalanraya, tepi longkang, dan macam2 tepi lagi..
Selamat datang sakit belakang yang menyebabkan air mata mengalir.. (tahan sejalaa..)
Selamat datang sakit bersalin yang teramat-amat sakit seperti aku mau terjun seja dari bangunan masa tu...huhu. ( im not kidding!)
Dan..
Selamat datang buat 1001 rasa sakit-sakit yang lain..
Be nice this 9 months ok.. Jangan main kasar sama aku aaa..hehe


Tataaaaaaaaa...

2 comments:

  1. hahaha... lawak la ko mas.. hikhik..
    klakar plak ak imagine ko ngn alya nnti.. hehehe.. gud luck yer menghadapi semua tu:D

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design