Saturday, August 21, 2010

My last pack bilangnya..

Hari tu masa mengemas 'rumah'...
Kemas seluar abang yang suda pakai.. Macam biasa keluarkan semua barang dari dalam poket dulu sebelum masukkan dalam bakul baju kotor..
pastu, aku jumpa ni..


Perasaan ku time ni..adoi..
Tinggal air mata jak lagi yang belum mengalir deras..
Punyala aku hepi.. Haih. Beginila kalau sayang sama orang..
Semua kebaikan yang dia buat, sungguh2 buat kita hepi.. kalau buat jahat. Adoi.Bagus tikam jak la aku di dada..oh!

Aku betul-betul la harap dia stop smoking lepas ni..
Aminnn..
Hari tu cakap masa betunang mau berhenti..ndak dapat, terus renew janji..
nanti kawin ndak suda bilangnya..
Terlepas lagi, Ok renew lagi.. nanti suda Alya lahir..
Terlepas lagi.. Okla nanti dapat anak kedua. Hai! ini bikin panas suda ni..
Terus aku buat-buat bodo suda ni..
Kecewa kunun..hehe
Sekalinya jumpa ni pack..
Terus berbunga-bunga ni hatiku..
tapi. Aku diam-diam jak ni..Buat ndak tau..
hehe..
Nanti tengok lepas ni cmana.. Tapi, since day 1 puasa..dia xda smoke sudah. Alhamdulillah..
Kalau lepas ni dia smoke lagi..
Kamu carila aku d KlCC tngkat paling atas..
Aku mau terjun bangunan... Jangan pujuk aku suruh turun..
Tapi ambil gambarku banyak2.. Aku mau simpan tu pic sebagai kenangan..hehe

4 comments:

  1. hehe..laki kakak pun macam tu..dari time kakak pregnant dia mau kurangkan..macam2 dia janji,kalau dia berenti,kakak kasi dia hadiah..tapi kan sampai sekarang masih merokok..
    tapi dorang ni nda dapat jugak stop terus..kena stage by stage..
    harap2 husband kakak pun stop lah..

    ReplyDelete
  2. ko ingat sng ke nk g klcc pling atas..nk g jambatan dier pon kena mintak izin.. pastu..tau plak ko jln nk ke saner... ermm..tp xpa..ayam ader..ko swuh jek dier amek kt kl central.. ok jek dier tue... tp..take time r..penat plak tue nk berjalan...
    aper kater..ko tanam jek diri ko kt jln yg bertar... klu agak2 pnas.ko tanam jek diri ko kt pokok PANDAN..xda r panas sgt.. itupon klu uma ko ader pokok pandan cm kt tmn rona..(",)

    ReplyDelete
  3. k.shila : iya kan kak sheila. harap2laa... :)


    daia : hahahahaha....daia..daia..ingat plak ko lg bnda tu..haha..

    ReplyDelete
  4. gelak-gelak, k.mas... hahhaa.. klako jugak la k.mas neh yerrr... haihh... Insya'allah, demi yg tersyg abg muslimin buat yg terbaek jugak tuh... ouh, ye k.mas... nnt tgk fb sy, ad note sy nk share ngan k.mas... bagus utk ibu mengandung... Insya'allah...

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design