Friday, August 6, 2010

Happy birthday Mina..

Rajah menunjukkan Alya bersama seorang jejaka..silap!gadis.. bernama Aminah.


Hari ni hari jadi one of my besfren..
Namanya Aminah Binti Tuzikan.. Hari ni hari jadinya yang ke-23..
Muda sikit dari umur batch kami..muda setahun..
Aminah ni gelarkan dirinya Mina Menot.. (hodoh btul nama tu..ekekeke)
kadang2 gelarkan dirinya mimi plak..ececeh. Yang ni baru sesuai..
Dia ni orangnya bersaiz besar..Tp..macam budak2..
serius.Ni bukan make up cerita...Cubala bekenalan sama dia..Baru kamu tau langit tu tnggi ka rendah..hehe
Aku kenal dia since aku masuk UTHM/Kuittho..
Kenal dia sejak day 1 di situ..Kami kan sama2 IT student..sebab tu rapat..
Sejak dari tu..kami serumah..sekelab..sekelas..ada jgak pnah kami xsama la..
Dia ni lucu ba..lain lucunya..haha
Na kan..belum lg apa2 suda aku mau ketawa..
UNIK ba dia ni..ngam la jugak kali, kami salu bilang..dlm satu U cuma ada sorang jak mina..
sbb dia ni mmg lain..
Kdg2 buat org sakit hati..haha.sbb dia naif ba..
tp, geram2 sama dia pun..bkn nya benci..mcm geram sama adik yg suka conteng2 dinding..lebih kurang la tu..hehe
kenaifannya selalu buat dia btindak di luar jangka..ketidaksesuaian apa yg dia buat tu buat kita rasa lucu..mau ketawa..kdg2 geram..buat kita teringat2 sama dia klu jauh sama dia..haha

Ingat aku..kalau mau beli makan di gerai..msti dia yg pilih dlu ayam goreng..klu x, dia akan kecik ati/x puas ati sbb bkn dia yg pilih dulu ayam goreng tu.astaga!mina..mina..

Beli kasut baru..suru org pijak, spaya nampak kotor so xnampak pun kasutnya baru..

dlu dia obses sama kamera..n makanan juga!haha.

kami sama2 masuk kelab kembara..so, bykla memori sama mina ni..yg xdpt dilupakan..hehe..

aku sama Din slalu la sakat2 c mina ni..byk btul soalnya..so, c din bagi dia kmera supaya dia senyap sket..haha.

dia suka jgak beli sabun..mcm balik2 beli sabun.

suka wrna hitam..(eleh,mau nampak kurus la tu).

suka betul makan gula2..dlu dia slalu beli gula2 vit-c tu..pastu, aku salu mintak dia tukar da pegi gula2 halls kaler hitam yg pedas tu.eleh.aku tau..dia xmau aku mintak la tu..


byk lg la pasal mina ni..smpai besok pun xabis..

Tp, mina skng suda besar..byk suda berubah..dia skng suda matang..
suda ada kereta sndri..ada kerja..berkeyakinan.cewah.
hopefully c mina ni bole jaga dirinya baik2....Ingat tu mina..ok.
n do keep in touch minaa..

last sekali..
aku mau wish skali lg..
HAPPY BIRTHDAY AMINAH..KE 23
semoga ko jd semakin matang..semakin berkeyakinan..makin cantik..makin kaya :)
hehehe..

jangan lupakan aku ya..ya.. :)

ni birthday kek utk ko..


dslr nikon bday kek.bestnya! n satu lg..


Sorila mina..bg gmbar jak..huhu..next time ok.

and....


"Sampai jumpa kawanku Semoga kita selalu Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan..."

mas & mimi..kiki..

okla mina..daaaaaaaaaa......

p/s: 2hb 8 hr tu bday daia,daia..ko jgn jeles aku x wish bday ko d cni..idea ni baru dtg malam ni..
mina.jangan kecik ati pasal mina menot tu ya..n pasal entry ni..aku gurau2 jak..

2 comments:

  1. hahhahahha.....xda thn dpn ko wat cmnie tuk aku!!!

    "mina.jangan kecik ati pasal mina menot tu ya..n pasal entry ni..aku gurau2 jak"----> mustahil tuk mina kecik ati... mesti dier bangga nie... smbil baca mesti dier gelak2 smbil ckp..benggong mas.benggong mas..

    ReplyDelete

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design