Friday, August 6, 2010

Lagu2 buatmu...

Lagu-lagu di bawah ni aku tujukan untuk kawanku yg tengah sedih2 tu.. Mungkin dia ndak mau aku bgtau sapa dia..so, aku bagi dia nama D bukan nama sebenar..
Aku mau dia dengar2 ni lagu..
supaya dia kuat hati sikit to wake up n start walk away. Mau bagitau sama dia..beginila hidup..sometime kita di bawah..n sometime kita di atas..
Bukan manis terus jak yang kita rasa..
Tapi..pahit jugak.
Aku harap.. dengan baca blog ku ni..ko boleh tarik nafas lebih dalam ok.
Ni lagu 1st yang aku bg sama ko...





Aku mau dia tengok ni video..and say... "Ah..aku pudar suda sama kau!"
sengaja aku letak ni video..aku mau dia tengok..
cantiknya pempuan dalam video ni..berkeyakinan..
Senang2 jak cakap sama tu lelaki..dia sudah bosan..
Mau tinggalkan tu lelaki dengan rasa yang ego yg tinggi..

Setan dalam hati turut bicara
Bagaimana kalau ku selingkuh saja
Ku punya banyak teman lelaki
Sepertinya ku kan bahagia

Sepertinya ku kan bahagia.. Na tengok dia bilang..Ku kan bahagia..
Ko mesti bahagia tanpa dia..

"Maafkan aku jika kau kecewa
Cintamu bukanlah untuk diriku
Jika memang semua kan jadi cerita
Ku tau kau semakin terluka"

Na tengok..bestnyala cakap mcm ni kan..
Aku suka betul ni lagu.. It shows the strength n power yg kita actually ada..
wake up u dear..n dance like rossa as above.haha..

ko enjoy ni video ya..dlu masa ak d zaman2 bgitu pun, ni lagu sejuta kali aku tengok..
walaupn xla sihat sepenuhnya..Tp, im alive!
and feel better..

Ko pun macam pempuan dlm vid tu..cantik..sexy.Wa!lebih2 sda ni..
Banyak kawan laki pempuan..
Banyak lelaki lain lagi..Bukan dia jak yang suda berteman tu!
Please wake up n cont jalan mu yaa..
even sgt susah..but u still can crawling if walking tu very hard..
at least u move d..

bah..k la..smpai cni jak entry ku..
nt aku post lg entry2 utk ko..
get well soon.
daaaaaaaaaaaaa....



0 comments:

Post a Comment

Labels

cerita (42) Estate Life (4) event (5) family (13) Healthy (2) ilovegardening (4) mau (4) motivasi (12) mykids (23) None (2) parenting (6) pregnancy (6) product review (2) resipi (7) review (4) sahabat (2) sewing (13) tentangkita (6) wishlist (2)
 

A D.I.Y. Blogger Template by Sommerfugl Design